
Cum să ne gestionăm traseul profesional într-o lume imprevizibilă volatilă complexă ambiguă VUCA
PÂNĂ LA EVENIMENT AU MAI RĂMAS
- 00zile
ÎNTÂLNIRE
CU PROFESIONIȘTI
Panel de discuții pe temele:
-
Formare și dezvoltare de competențe
-
Programe de formare pentru adulți
-
Colaborare interinstituțională
2 MARTIE
PROGRAM
PENTRU STUDENȚI
Temele vizate:
-
Prezentări fulger
-
Schimb de expriență
-
Career speed dating
3 MARTIE
SPEAKERII EVENIMENTULUI
JOI, 2 MARTIE
Cum putem răspunde unei perioade atât de provocatoare pe piața muncii? Oferirea de oportunități pentru cei aflați la început de drum este doar un prim pas pentru a fi mai sustenabili. Haideți să descoperim care ar fi câteva competențe transversale cu care studenții și absolvenții ar putea să facă diferența.

Nagarro iQuest Technologies
Adulții învață făcând legături între ceea ce vor să cunoască și experiențele lor de viață, cunostințele anterioare. O modalitate adaptată de a preda adulților înseamnă a pleca mereu de la ceea ce știu și de la stilul lor de învățare. Workshopul va aduce în discuție modalitățile în care putem adapta procesele de învățare pentru cei cărora acestea se adresează.

Pe o piață a muncii aflată într-o continuă schimbare, provocările întâmpinate de angajatori, angajați și tineri aflați înaintea începerii carierei lor sunt diverse, prin urmare voi aduce în prim plan câteva aspecte care vor evidenția care sunt resursele de bază de care dispunem pentru a ne adapta cu succes la cerințele lumii moderne.

Codesping
Cultura organizațională într-o continuă adaptare la piața muncii

Care sunt cele mai importante provocari ale unui curs online? Cum identific nevoile formabililor si cum le pot adresa sustenabil? E diferita invatarea / interactiunea on-line? Poti ramane motivat in mediul virtual? Despre invatare, performanta, adaptare si ce ne invata interactiunea online
Ce provovari as avea eu ca si formator online dar ca si formabil?

„Viața bate filmul” - profilul studentului la angajare

Previous
Next
VINERI, 3 MARTIE
Datorită caracterului emergent al României ca și piață de desfacere, cât și al dinamismului pieței respective din orașele universitare, familiarizarea bunelor practici pe piața muncii ale candidaților devine un subiect de mare interes atât pentru angajatori cât și pentru candidați.

Platforma LinkedIn este una dintre cele mai des folosite de către angajatori cu scopul de a găsi potențiali candidați. Vino la discuția despre realizarea profilului de LinkedIn pentru a afla împreună cum putem să punem în valoare abilitățile, cunoștințele specifice domeniului și experiența noastră profesională pe platforma de socializare!

De ce să acordăm importanță modului in care ne scriem CV-ul?

Previous
Next
PROGRAMUL EVENIMENTULUI
joi, 2 martie
9:00 – 10:00 Înregistrarea participanților
10:00 – 11:30 Panel discuții
Schimbările de pe piața muncii – o lume VUCA (I.)
- Formarea competențelor profesionale prin cursuri online – Magda ILLYÉS (Universitatea Babeș-Bolyai)
- „Viața bate filmul” – profilul studentului la angajare – Szilárd PÁLFI (JobsPoint)
- Schimbările profesionale: programe hybrid, home office, telemuncă – Ilona BENKŐ (Codespring)
11:30 – 12:00 Pauză de cafea
12:00 – 13:30 Panel discuții
Schimbările de pe piața muncii – o lume VUCA (II)
- Așteptările angajatorilor: competențe transversale necesare la angajare – Ioana MUREȘAN (Nagarro)
- Cultura organizațională într-o continuă adaptare la piața muncii – Cristina ILIEȘ (Avangarde Software)
- Parteneriate strategice între mediul unviersitar și mediul business – Oana GHIMBULUȚ (Universitatea Babeș-Bolyai)
13:30 – 15:00 Pauză de prânz
15:00 – 17:00 Sesiune paralelă de Ateliere practice
- Atelier 1: Dezvoltarea de competențe profesionale prin tabere pentru studenți (Roxana MATEIU-VESCAN – Universitatea Babeș-Bolyai)
- Atelier 2: Organizarea de evenimente pentru studenți și absolvenți (Diana APAN – Primăria Municipiului Cluj-Napoca)
- Atelier 3: Programe pentru educația adultilor – training-uri, workshop-uri, coaching (Gabriela HUM – ATU Consulting)
- Atelier 4: Construirea cursurilor online (Camelia MORARU)
vineri, 3 martie
9:00 – 10:00 Înregistrarea participanților
10:00 – 11:30 Prezentări fulger
- Redactarea CV-ului – Anca BUZNEA (Transart)
- Realizarea profilului LinkedIn – Alexandra ONEȚIU (Evozone)
- Ce să (NU) faci la interviul de angajare – Oana HĂLMĂGEAN (Alstom)
11:30 – 12:00 Pauză de cafea
12.00 – 13:30 Schimb de experiență (sesiune paralelă)
- Career speed dating (pentru studenți)
- Anca BUZNEA (Transart): Redactarea CV-ului
- Alexandra ONEȚIU (Evozone): Realizarea profilului LinkedIn
- Oana HĂLMĂGEAN (Alstom): Ce să (NU) faci la interviul de angajare
- Sharehows mediul universitar (pentru consilieri)
13:30 – 15:00 Pauză de prânz
15:00 – 16:30 Studenții spun DE CE?
Reprezentații ONG-urilor studențești vorbesc despre experiența de student și competențele necesare adaptării mediului academic
- Alianța Națională a Organizațiilor Studențești din România – ANOSR
- Uniunea Studenților din România – USR
- Consiliul Studenților din Universitatea Babeș-Bolyai – CSUBB
- Organizația Studenților din Universitatea Babeș-Bolyai – OSUBB
- Uniunea Studențească Maghiară din Cluj – KMDSZ
- Organizația Studențească în Limba Germană – GUTENBERG
16:30 – 17:00 Festivitate închidere eveniment Zilele Carierei